همدان(قله الوند)
گروه کوهنوردی کوهستان غربی بروجرد
کوهپیمایی و سنگنوردی

حالا دیگر بارش برف کم کم شروع شده بود، در طول مسیر گروه ها و کوهنوردان همدانی در رفت و آمد بودن که در ساعت 10:35 به مجموعه پناهگاه دشت میشان در ارتفاع 2750 متری رسیدیم .

بعد از صرف صبحانه ی دلچسب همراه گروه در ساعت 11:40 به حرکت خود ادامه دادیم، مه همه جا را فرا گرفته بود و بارش برف همچنان ادامه داشت که به تخت نادر رسیدیم.

مسیر به دو قسمت تقسیم می شد. ما مسیر راست(غربی) را انتخاب کردیم، ارتفاع برف به 30 سانت می رسید، که در جاهای بیشتر هم می شد.

بعد از دو راهی تخت نادر برف کوبی نسبتا" شدیدتر می شد که در طول مسیر جای جلودار تیم با بقیه اعضای گروه عوض می شد از میان صخره ها می گذشتیم و هر لحظه بر شدت سردی هوا افزوده می شد.

در ساعت 1:35 همراه با بارش مداوم برف و مه به قله ی 3574 متری الوند رسیدیم .

بعد از گرفتن عکس، از مسیر شرقی به طرف تخت نادر باز گشتیم و در ساعت حدودا" 3 بعد از ظهر به پناهگاه دشت میشان رسیدیم .

نهار را همراه دوستان صرف نمودیم و راه برگشت را پیش گرفتیم ساعت 8:30 به بروجرد رسیدیم. سفری فشرده ولی سرشار از خاطراتی دل انگیز و زیبا که مطمعنا" تا روزها همراهمان خواهد بود.