صعود به قله برنجه(میش پرور) ارتفاع 3450
گروه کوهنوردی کوهستان غربی بروجرد
کوهپیمایی و سنگنوردی

لحظه لحظه برتراکم ابرها افزوده می شد و ما همراه وزش باد پیش می رفتیم.

در ساعت 11:40 بعد از گذشتن از انبوه برف و یخ به قله رسیدیم، بعد از پشت سر گذاشتن 15 دقیقه صرف آب و تنقلات راه پایین آمدن از قله را در پیش گرفتیم، اندکی از پایین آمدن ما نگذشته بود که بر تراکم ابرها و وزش باد افزوده شد به حدی که به یکباره بارش ذرات برف آغاز شد.

هوا سردتر شده بود، زمین را قشر زخیمی از برف و یخ پوشانده بود، خورشید از ورای آسمان مه گرفته، قدرت خودنمایی نداشت و تنها نور ضعیفی از آن گذرگاه برفی کوهستان را روشن می ساخت، باد ذرات یخ زده برف را مثل ماسه از زمین بلند میکرد و به طرف ما می آورد، که بسیار ادامه مسیر را مشکل می کرد.

در زیر شلاق ذرات برف بود به چشمه دروزنه رسیدیم، اندک مدتی را برای صرف تنقلات و مرتب نمودن لوازم گذراندیم و در نهایت در ساعت 16:30 به روستای ونایی رسیده و از آنجا عازم بروجرد شدیم.
سرپرست برنامه:یاسر حیدری
نفرات شرکت کننده:حسین نخجوانی، علی دریایی، محمد خادم الشیخ، علی رضا لطفی، یاسر حیدری

نظرات شما عزیزان:

مصطفی عباسی
ساعت23:46---28 بهمن 1390
خدا قوت
امیدوارم همیشه در همه ی برنامه هاتون موفق و سربلند باشید .

مهدی
ساعت23:43---22 بهمن 1390
ضمنا اگر از جی پی اس استفاده می کنید فایل های ترک مسیرهایتان را اینجا بگذارید تا قابل بارگذاری روی نقشه ها شوند و مسیرهای کوهنوردی کوههای بروجرد مشخص شوند

ساعت23:42---22 بهمن 1390
سلام دوست همشهری

مطالب و عکس های زیبایی از کوههای بروجرد و اطراف دارید که لذت بخش است. لطفا به معرفی دقیق تر و فنی تر کوههای منطقه بپردازید چون تقریبا اطلاعات به درد بخوری در این زمینه نیست.