گروه کوهنوردی کوهستان غربی بروجرد
کوهپیمایی و سنگنوردی

                   

ایران باداشتن دو رشته کوه بزرگ (البرز،زاگرس) همیشه کوهنوردان زیادی را جذب خود می کند، رشته کوه زاگرس در غرب ایران واقع شده و یکی از مناطق زیبای آن اشتران کوه می باشد که در استان لرستان مابین شهرهای درود، ازنا، الیگودرز می باشد و این منطقه به دلیل فنی بودن آن در فصول مختلف به ویژه زمستان به آلپ ایران مشهور است اشتران کوه با داشتن 16 قله ی اصلی و تقریبا 34 قله ی فرعی مکان بسیار مناسبی برای کوهنوردان فنی کار می باشد از نظر شرایط ارتفاعی اکثر قلل آن حدود(4000) می باشند که بلندترین آن سن برآن به ارتفاع 4150 می باشد.

90/4/8 بعداز تمرین های مداوم و صعود چند قله ی مرتفع و برنامه ریزی مناسب برای صعود با یکی از دوستان اراکی خود که یکی از کوهنوردان خوب کشورمان می باشد هماهنگی های لازم را جهت صعود انجام دادیم.

بعداز رسیدن آقای عباسی از اراک به بروجرد، ساعت 4 صبح بروجرد را به مقصد شهر درود و چشمه گهر ترک کردیم . لازم به ذکر است تیم هایی که قصد اجرای برنامه و پیمایش کامل خط الرأس را دارند از این سمت شروع به صعود می کنند یعداز 2 ساعت با رسیدن به چشمه گهر و برداشتن آب شروع به حرکت به سمت بالای چشمه شدیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط گروه کوهستان غربی - علی دریایی - مسعود شعبان یاراحمدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1